Tuesday, June 19, 2012

Prajitura cu capsuni (Strawberry Cake)

Share


       Weekendul trecut am fost sa culegem capsuni la o ferma inafara orasului, pentru ca a inceput sezonul la cules capsuni in Ontario. Noi iubim mult capsunile si de mult tot planuiam sa vizitam o ferma de asta pick-your-own, dar din diferite motive am tot amanat. Nu pot sa va spun ce grozav a fost!!! lume peste tot, copii fericiti in sorturi si rochite, un miros imbietor de capsune in aer, ce mai, a fost perfect! nu cred ca am vazut vreodata atat de multe capsuni la un loc :)))
       Pentru ca am adunat multe fructe rosii frumoase si sanatoase am ales sa fac dulceata de capsuni anul asta, desi nu fac niciodata asa ceva, si din ce mi-a ramas dupa ce am balotat hihi, am preparat rapid si o prajitura simpla cu capsuni, sa valorificam putin gustul lor minunat!
       Last weekend we went to pick some strawberries outside Toronto since the picking season has started in Ontario. We love strawberries and we thought about visiting a pick-your-own farm for a long time now, but for some reason we always ended up not going. I can't even tell you how great it was!!! people everywhere, happy children in their shorts, a beautiful strawberry smell in the air, it was just perfect! I've never seen so many strawberries in one place in my life :))) 
       Since we picked a lot of healthy and beautiful strawberries I chose to make some strawberry jam this year, though I never make it myself, and with what was left after I ate a lot :), I prepared a simple strawberry cake, to enjoy the beautiful flavor!


Ingrediente/Ingredients:                                                                 
4 oua/4 eggs
150 g zahar praf/150 g powdered sugar
300 g faina/300 g white flour
100 g unt/100 g butter
150 ml lapte/150 ml milk
400 g capsuni/400 g strawberries
1 lingurita praf de copt/1 teaspoon with baking powder
vanilie/vanilla




Cum se face/How it's made:


Am spalat capsunile si le-am taiat in sferturi (mi-era mila sa le tai, atat erau de frumoase) /I washed and cut the strawberries into quarters.(They were so pretty that I almost didn't wanna cut them)




Intr-un bol  mixam untul la temperatura camerei cu zaharul, si adaugam pe rand cate un ou mixand dupa fiecare ou. Apoi punem vanilia, laptele si faina amestecata cu praful de copt. Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu unt si faina si punem bucatile de capsuni din loc in loc.
We mix in a bowl the butter with the sugar (butter has to be at room temperature) and we add the eggs one by one, mixing after each one. We then add vanilla, milk and flour with baking powder. We place the mixture in a greased and floured pan and we place the strawberries on top.




Dam tava la cuptorul preincalzit la 185 grade pentru aproximativ 25 minute. Cand e rumenita usor, o scoatem si dupa ce s-a racit putin o pudram cu zahar/We place the pan in the preheated oven at 370 degrees for about 25 minutes. When it's golden brown we take it out and after it cooled a bit, we sprinkle the cake with powdered sugar.




Taiem prajitura felii si servim. Buna si rapida, merge cu orice fel de fructe nu doar capsuni. Pofta buna!!
We slice the cake and serve. Yummy and goes well with any type of fruit really, not only strawberries.
 Bon appetit!




Mai de aproape/Closer:




36 comments:

  1. Ce capsuni frumoase......si ce prajiturica minunata.Ce frumos trebuie sa fi fost la ferma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost grozav Maria! capsuni gustoase si muuuulte :) ma bucur ca-ti place prajiturica, pup!

      Delete
  2. Replies
    1. Ma bucur ca iti trage cu ochiul Antonina :) Pupici cu drag!

      Delete
  3. Oh! ce pofta mi-e! arata grozav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti place, sper sa o incerci! Pup cu drag si multumesc de vizita!

      Delete
  4. Wow ce bine arata!Gata cu dieta intr-o luna si ma apuc de cohalit:).xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) sa stii ca inafara de unt e o prajitura foarte usoara, il poti inlocui cu ulei vegetal pentru o varianta mai light. Pupici cu drag!

      Delete
  5. Imi plac mult astfel de prajiturele cu fructe,a ta arata grozav si satisfactia de a le culege cu mana ta e unica.Pupici multi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De cand stau aici, nu am avut ocazia sa culeg nimic, asa ca m-a impresionat placut ziua in care am cules capsuni, abia am asteptat sa le folosesc in ceva bun :) Mersi de vizita, te pup cu drag!

      Delete
  6. Buna si aromata,arata foarte bine !
    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Yamiii,yammmm,ce bunatateeeee!!!pupp!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai la o felie Mirela! mi-ar place tare mult sa stii :) Pup!

      Delete
  8. Mmm, delicioasa prajiturica!!!Si eu o feliuta:)Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Licuta, chiar te rog sa o incerci, e foarte buna! Pupici cu drag!

      Delete
  9. Replies
    1. Multumesc Cristina! arata bine si e rapid de facut, mai ales cand ai musafiri :) Pupici!

      Delete
  10. Nu as refuza cateva patratele!! ;) Ce culoare superba au !!!

    ReplyDelete
  11. Arata senzational! Azi merg la piata si iau si eu capsuni!

    ReplyDelete
  12. Si noua ne place la ferma, sa culegem singuri una alta. E chiar fun :)

    Iar prajitura arata mi-nu-nat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noua ne-a placut tare mult la ferma, imi pare rau ca nu am apucat sa mergem pana acum :) Multumesc pentru compliment, esti draguta! Pupici si sper sa mai poposesti pe la mine :)

      Delete
  13. Ce pufosenie.... arata tare delicios...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E super pufoasa si aroma te imbie pana iei o imbucatura si apoi inca una si stim noi ce urmeaza :)) Pup!

      Delete
  14. E vremea fructelor si a prajiturilor parfumate .
    Daca le-ai si cules cu mana ta ,e ceva extraordinar . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da Lia, e chiar foarte fain feeling-ul, sa culegi fructele si apoi sa le folosesti in ceva bun :) lipsea doar sa cresc capsunile :) Pup!

      Delete
  15. Printre preferatele noastre.. prajitura asta. Super delicioasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si noua ne place tare mult! multumesc frumos de vizita!

      Delete
  16. Super faina prajiturica asta, si mie imi plac enorm prajiturile de genul asta. Pozele sunt foarte frumoase...iar capsunele alea, le-as manca cat ai zice peste! Ai un blog delicios, retete frumoase si frumos prezentate. Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos pentru cuvintele acestea, esti tare scumpa! Incerc pe cat posibil sa prepar retete simple si gustoase pentru toata lumea de incercat :) prajitura aceasta face parte din categoria aceasta, si o poti face cu multe alte fructe daca iti face placere! Pupici cu drag si te mai astept pe la mine!!!

      Delete
  17. What a gorgeous cake...those berries are just beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, I wish I had a bowl full with those perfect strawberries right now :)) or a slice of cake, mmmmm, just beautiful!

      Delete

Astept comentariile voastre cu mult drag, pentru ca sunt foarte importante pentru mine si ma bucura de fiecare data! Va multumesc mult! (I'm always waiting to see the comments on my posts, they're very important to me and they make me smile each time! Thank you so much!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...